Bestuur

Het bestuur is verantwoordelijk voor onder meer het organiseren van activiteiten rondom debat, training en campagne.

Taken van het bestuur

Het bestuur van D66 Enschede bevordert het contact tussen de leden onderling en biedt een platform voor politieke meningsvorming. Dit doet zij onder andere door middel van het organiseren van activiteiten om de inwoners van Enschede bij actuele onderwerpen te betrekken.

Bestuursleden

Het bestuur bestaat uit de volgende personen:

Commissies en coördinatoren

Naast het bestuur kent de vereniging meerdere commissies:

Daarnaast zijn de interne Kascommissie en Verkiezingscommissie actief binnen de afdeling.

Leden

D66 wordt als vereniging natuurlijk in eerste instantie gevormd door haar leden. De politieke partij D66 kent de laatste jaren een constante groei van haar ledenbestand. Lid worden kan via d66.nl of door contact op te nemen met het bestuur van D66 Enschede.

U kunt altijd nader kennis maken met D66 Enschede. Bijvoorbeeld tijdens een ledenvergadering of tijdens andere activiteiten die in Enschede worden georganiseerd. Zo kunt u zich een beeld vormen van wat D66 doet en waar wij voor staan. E-mail ons via info@d66enschede.nl en wij nemen contact met u op.

Laatst gewijzigd op 6 juli 2018