zondag 19 november 2017

D66 Enschede met talentvolle en ervaren kandidatenlijst de gemeenteraadsverkiezingen in

De leden van D66 Enschede hebben de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018 vastgesteld. Lijsttrekker Eelco Eerenberg is erg trots op de lijst met 20 talentvolle politici: “Ik wil aan de slag om Enschede duurzaam en sociaal verder te laten groeien. Met deze lijst kunnen we dat.”

Aanstormende talenten en ervaren politici in kandidatenlijst

De lijst is een mooie en evenwichtige lijst van ervaren raadsleden en aanstormende talenten. De lijst wordt aangevoerd door Eelco Eerenberg, de huidige D66-wethouder in Enschede.

De volledige kandidatenlijst van D66 Enschede is als volgt:

1. Eelco Eerenberg (m)
  2. Jasper Kerkwijk (m)
  3. Vic van Dijk (m)
  4. Margarita Jeliazkova (v)
  5. Gertjan Tillema (m)
  6. Martijn Braber (m)
  7. Iris Rutjes (v)
  8. Janarthanan Sundaram (m)
  9. Mehmet Balaman (m)
  10. Vincent Witmond (m)
  11. Vera Korblet (v)
  12. Menno Hoeksema (m)
  13. Maria Walters (v)
  14. Marc Enschede (m)
  15. Magdalena Rennert (v)
  16. Sterre Coene (v)
  17. Casper de Jong (m)
  18. Ruud Hoemakers (m)
  19. June Nods (v)
  20. Jan van Lijf (m)

Grootste progressieve partij van Enschede

Eerenberg: “Enschede staat er beter voor dan ooit tevoren. Niet eerder waren er zoveel banen en investeringen in onze stad. Toch deelt niet iedereen in die voorspoed. Teveel mensen staan nog aan de kant, teveel mensen voelen zich niet betrokken en voelen zich niet gehoord. Met deze lijst van kandidaten en ons verkiezingsprogramma gaat D66 Enschede er aan werken dat Enschede duurzaam blijft groeien en dat iedereen kan profiteren door goed onderwijs, goed wonen en goede zorg. Met deze lijst gaan we er voor zorgen dat we de grootste progressieve partij van Enschede blijven.”

Meer informatie over de individuele kandidaten op de kandidatenlijst volgt in de loop van de campagne tijd.