dinsdag 28 februari 2017

D66-bustour bezoekt Twente Milieu en stadscentrum Enschede

D66 Tweede Kamerkandidaten en vrijwilligers bezoeken 2 maart Twente Milieu en het Van Heekplein van 17:00 tot 18:00 uur. Het bezoek maakt deel uit van de D66-bustour langs duurzame initiatieven in Overijssel.

Duurzaam afval scheiden bij Twente Milieu

Een duurzaam en schoon milieu begint bij jezelf, door thuis afval te scheiden. Dat is het uitgangspunt van D66 in Enschede. Daarom was het het vanzelfsprekend dat bij de bustour rondom duurzaamheid  een bezoek bij Twente Milieu niet mocht ontbreken. Medewerkers van Twente Milieu geven de D66 delegatie van fractieleden en kandidaat-Kamerleden uitleg over het proces van afvalscheiding en bieden tevens een kijkje in de werkplaats.

D66 flyeractie in stadscentrum

D66 Enschede ontvangt tegelijkertijd op het Van Heekplein de D66-campagnebus met vrijwilligers. Zij gaan graag in gesprek met bezoekers van het stadscentrum van Enschede over een duurzaam Overijssel. Welke kansen zien zij voor een schone stad en hoe denken zij over het opwekken van eigen energie?

D66-bustour door Overijssel

In de bus zitten D66 Kamerlid en kandidaat Kees Verhoeven (nr. 7), kandidaat Jessica van Eijs (nr. 14), kandidaat Arend Meijer (nr. 25) en kandidaat Jaimi van Essen (nr. 30). Hun bezoek maakt deel uit van een bustour die tot 15 maart Nederland en de provinciën doorkruist. Op 2 maart is het de beurt aan de provincie Overijssel. Voorafgaand aan Enschede, brengt de D66 delegatie onder andere een bezoek aan het meest duurzame sportcomplex van Nederland in Raalte en het duurzame Deventer Stadskantoor.

Wil jij onze D66 kandidaat Tweede Kamerleden ontmoeten?

Kom dan om 17:00 uur naar het Van Heekplein in Enschede. “Een sterker, slimmer en schoner Nederland” is waar D66 zich voor sterk wil maken. Dit is jouw kans om met de kandidaten van  gedachten te wisselen. Kun je niet langskomen, maar wil je het wel volgen? Volg dan hier het live blog dat het landelijk campagne team bijhoudt. En: deel en like onze berichten op Facebook en Twitter.