vrijdag 24 februari 2017

FNV politiek café met Jaimi van Essen

Nu Vooruit banner

Op vrijdag 3 maart 2017 organiseert FNV Enschede een openbaar politiek café “Zo werkt Nederland”. In het politiek café zal een debat plaatsvinden in het kader zijn van de aankomende Tweede Kamer verkiezingen. Het debat zal gaan over werk en inkomen en vindt plaats in café Vrieler aan de Brinkstraat 301-303 te Enschede. Aanvang is om 20.00 uur en de zaal zal om 19.30 uur open zijn.

Debat over werk en inkomen

Voor dit politieke café zijn verschillende partijen uitnodigend, waaronder PvdA, SP, 50Plus, D66, GroenLinks, CDA en VVD. In elk geval zijn, voor zover nu bekend, de volgende kandidaat Tweede Kamerleden aanwezig: Jaimi van Essen (D66), John Kerstens (PvdA), Frank Futselaar (SP) en Wilma Schrover (50Plus). De kandidaten zullen onder leiding van René Tenkink (FNV) debatteren met elkaar en met de belangstellenden. Vragen en stellingen uit het publiek zijn welkom!

Jaimi van Essen

Jaimi van Essen is momenteel fractievoorzitter van D66 in de gemeente Losser. Hij staat als nummer 30 op de kieslijst van D66 voor de aankomende verkeizingen op 15 maart. Hij voert actief campagne in de regio en zal het D66 standpunt verdedigen in het debat in Café Vrieler. Heb jij goede ideeën over werk en inkomen? Kom dan naar het debat in het politiek café.