donderdag 23 februari 2017

D66 campagnebus bezoekt Oude Markt Enschede

Vrijdag 24 februari is het zover! De landelijke campagnebus bezoekt de Oude Markt in Enschede van 16.00 tot 17.00 uur. Wij ontvangen de bus natuurlijk met het liefst zoveel mogelijk mensen! Ben jij er ook bij?

In de bus zitten o.a. Ingrid van Engelshoven, Salima Belhaj, Achraf Bouali en Jaimi van Essen (uit Losser). Zij zijn de nummers 5, 14, 16 en 30 van de kieslijst van D66 voor de verkiezingen op 15 maart. Hun bezoek maakt deel uit van een landelijke bustour die vandaag start en tot 15 maart zal blijven touren. De kandidaat Tweede Kamerleden rijden langs steden in Nederland om in gesprek te gaan met het land. Enschede is daarbij als een van de eerste steden aan de beurt!

Wil jij onze D66 kandidaat Tweede Kamerleden ontmoeten?

Kom dan om 16.00 uur naar de Oude Markt in Enschede.  “Goed werk, goede zorg en goed onderwijs. D66 krijgt het voor elkaar” staat er op iedere D66 poster. Hoe precies? Dat is onderwerp van gesprek op de Oude Markt. De D66-ers zijn daarbij vooral benieuwd naar wat er in Oosten van het land en in Enschede goed gaat en beter kan. Dit is jouw kans om met hen van gedachten te wisselen. Om 16.00 uur verwachten wij de bus, en het bezoek zal tot 17.00 uur duren.

Kun je niet langskomen, maar wil je het wel volgen? Volg dan hier het live blog dat het landelijk campagne team bijhoudt.

Wil jij als vrijwilliger helpen?

Kom dan om 15.00 uur naar de Bieb in Enschede, hier krijg je van ons verdere instructies. Kom allemaal, want het is goed om met veel D66-ers herkenbaar op de Oude Markt aanwezig te zijn. Het zijn de belangrijkste verkiezingen ooit. Aanmelden? Ja graag! Laat het Roy Klijnstra even weten of je van de partij bent.