vrijdag 3 februari 2017

Campagne… nu ben jij aan zet!

De Tweede Kamerverkiezingen staan voor de deur, in alle opzichten de meest belangrijkste verkiezingen ooit, getuige het opkomende nationalisme, protectionisme en polarisatie en niet “ver van ons bed”. Spreekwoordelijk in “onze achtertuin”. Als sociaal liberalen met een optimistisch toekomst staan wij er anders in en daar hebben we iedereen bij nodig. Nu ben jij aan zet!

Misschien ben je ons wel tegen het lijf gelopen, zaterdag de 23e januari in de binnenstad van Enschede. Met elf man en vrouw sterk gingen we ‘In gesprek met…’ mensen die we op straat tegen kwamen. Over wat hen bezig houdt, wat ze goed vinden gaan in Enschede en welke kansen ze zien. Dit leverde mooie gesprekken en uitspraken op, die we via onze sociale media met jullie hebben gedeeld.

Kom uit de kast als D66’er

Hier laten we het natuurlijk niet bij. De komende weken staan tal van activiteiten op het programma, waarvoor we jou van harte uitnodigen om mee te doen. Zo zoeken we nog mensen die ook ‘In gesprek met.. ‘ willen op 18 februari. Ook is er een mogelijkheid om mee te rijden tijdens de landelijke en regio bustour. Wil je minder praten maar doen: ook posterplakkers zijn van harte welkom. Ook zoeken we vroege vogels die helpen met het uitdelen van appels op het station in de ochtend van 13 en 14 maart. Voor elk wat wils dus!

Deel onze berichten op sociale media

Heb je weinig tijd en ben je actief op sociale media? Ook dan kun jij je bijdrage leveren aan de campagne door onze berichten te delen, liken en re-tweeten. Een makkelijke manier om de positieve boodschap van D66 te verspreiden. Volg ons op Twitter en Facebook.

En nu ben jij aan zet?!

Help je mee? Of heb je vragen over de campagne? Neem dan contact op met Roy Klijnstra: 06-81162298